Η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα C-Class Estate All-Terrain. Ουσιαστικά είναι κάτι ανάμεσα σε ένα Station Wagon μοντέλο με στοιχεία SUV, χωρίς όμως να είναι τόσο ψηλό. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,75 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα, ενώ το ύψος φτάνει τα 1,49 μέτρα. Η διαφορά του νέου μοντέλου από τις άλλες C-Class εστιάζονται στη χρωμιωμένη μάσκα, αλλά και στις ποδιές που βρίσκονται εμπρός και πίσω.

Τα LED φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά, ενώ απουσιάζουν οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από αεραγωγούς δεξιά και αριστερά για την καλύτερη ροή του αέρα και ψύξη του κινητήρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17” με διαστάσεις ελαστικών 225/55. Επιπλέον, υπάρχουν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18” και 19”, με διαστάσεις ελαστικών 245/45 και 245/40 αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 490 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.510 λίτρα.

Μηχανικά όπως ανέφερε η Mercedes-Benz θα υπάρξει ένας κινητήρας βενζίνης και ένας πετρελαίου, οι οποίοι θα συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρα. Το μόνο όμως που διέρρευσε είναι ότι θα είναι και οι δύο 4κύλιδροι, χωρίς να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα για την ώρα.

5 είναι τα προγράμματα οδήγησης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός και είναι τα Drive, Eco, Comfort, Sport και Individual. Παράλληλα υπάρχουν και δύο ακόμα προγράμματα που είναι τα OffRoad και OffRoad+ με DSR, τα οποία είναι σχεδιασμένα για χωμάτινες διαδρομές ή και ακόμα πιο δύσκολα εδάφη. Το Dynamic Select δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό επιλέγοντας το να προσαρμόζει ανάλογα τις συνθήκες το κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι, το ESP και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.

Η ανάρτηση μπροστά είναι τεσσάρων συνδέσμων, ενώ πίσω υπάρχει η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα τα αμορτισέρ είναι παθητικού τύπου κάτι που κάνει το αυτοκίνητο ακόμα πιο σταθερό σε οποιαδήποτε κακουχία του δρόμου. Τέλος, η Mercedes αναφέρει πως η ροπή είναι 45% στους εμπρόσθιους τροχούς και 55% στους πίσω.