Η Mitsubishi αποκάλυψε το νέο Outlander PHEV, το οποίο είναι σίγουρο πως θα πάρει και αυτό το δικό του δρόμο, όπως έκαναν όλα τα Outlander μέχρι σήμερα. Το χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι πως θα διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι το κατατάσσουν αυτομάτως στα υβριδικά μοντέλα.

Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι καινούργιο, αφού το Mitsubishi Outlander PHEV κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2014, αλλάζοντας την ιστορία στα αυτοκίνητα της ιαπωνικής εταιρείας. Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνει κανείς το νέο μοντέλο, αφού η νέα μάσκα με το σήμα της ιαπωνικής εταιρείας να είναι στο κέντρο, αφήνουν χαρακτηριστικά το αποτύπωμα τους. Τα LED φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας, αλλά και τα ασημένια πλαίσια μεταξύ της μάσκας και του προφυλακτήρα ολοκληρώνουν τη μπροστινή όψη.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα οποία επεκτείνονται μέχρι το πορτμπαγκάζ, αλλά και η αεροτομή στο επάνω μέρος του αμαξώματος. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”. Στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα. Η μπαταρία είναι σε τέτοιο σημείο τοποθετημένη που διατηρεί χαμηλό το κέντρο βάρους, αλλά και δε μειώνει τους χώρους στο εσωτερικό του αμαξώματος.

Για όσους αναζητούν ένα όχημα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, το Mitsubishi Outlander PHEV είναι το πιο κατάλληλο, αφού διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα και σε λειτουργία EV, το Outlander PHEV παραμένει ένα πραγματικό 4×4 ανά πάσα στιγμή.

Μηχανικά το νέο μοντέλο θα τροφοδοτείται από ένα νέο MIVEC βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 135 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 21,5 κιλά. Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί το σύστημα χρονισμού μεταβλητής βαλβίδας για την ομαλή εναλλαγή μεταξύ κύκλων καύσης Otto και Atkinson ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες έχουν βελτιωθεί όσο περισσότερο γίνεται, με τις βελτιώσεις να περιλαμβάνουν την αύξηση κατά 10% στην έξοδο της γεννήτριας, αλλά και την αύξηση της απόδοσης του πίσω ηλεκτρικού κινητήρα που φτάνει πλέον τους 95 ίππους. Η χωρητικότητας της μπαταρίας είναι πλέον 13,8 kWh, ανεβάζοντας και αυτή την απόδοση της κατά 10%. Έτσι, η τελική ταχύτητα του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 135 χλμ/ώρα.

Αυτός ο συνδυασμός βελτιώσεων στους κινητήρες του Mitsubishi Outlander PHEV σημαίνει ότι δεν είναι μόνο πιο αποτελεσματικός από πριν, αλλά προσφέρει και καλύτερη απόδοση οδήγησης. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10,5”, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 46 γρ/χλμ. Το ενισχυμένο σύστημα οδήγησης S-AWC με τις νέες λειτουργίες Sport και Snow προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευκολία κινήσεων στον οδηγό.

Το Sport Mode φέρνει με αυτό πιο ευαίσθητη απόκριση του γκαζιού και περισσότερη πρόσφυση μέσω του συστήματος Super All-Wheel Control ακόμα και σε υψηλές πλευρικές στροφές. Ο συντελεστής διεύθυνσης έχει επίσης αναθεωρηθεί και το ECU του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης επαναπροσδιορίστηκε για να προσφέρει μεγαλύτερη ανταπόκριση, ενώ η δύναμη πέδησης βελτιώθηκε με την εισαγωγή μεγαλύτερων δίσκων μπροστινών φρένων.

Το Snow Mode βελτιώνει τις δυνατότητες χαμηλής πρόσφυσης σε ολισθηρές επιφάνειες, ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχει αναθεωρηθεί για να βελτιώσει την απόδοση αναρρίχησης σε ύψος χρησιμοποιώντας επαρκή ροπή στο πίσω μοτέρ χωρίς να χάνει τη σταθερότητα του.

Το κλειδί για την επιτυχία του Mitsubishi Outlander PHEV είναι ότι δεν ζητά από τους ιδιοκτήτες του να κάνουν συμβιβασμούς. Για τους ανθρώπους που θέλουν ένα SUV, με μεγάλους χώρους, αλλά και αξιοπιστία μαζί με ασφάλεια το Outlander PHEV είναι ότι ακριβώς χρειάζεται. Τέλος, για όσους ενδιαφέρονται οι πωλήσεις έχουν ξεκινήσει ήδη από το Σεπτέμβριο, αρχής γενομένης από το Ηνωμένο Βασίλειο.