Το σύστημα προστασίας για το κεφάλι των οδηγών στα μονοθέσια που θέλει να εφαρμόσει η FIA, το Halo, φαίνεται ότι θα το συζητάμε ακόμα για πολύ καιρό. Αν και η FIA ήθελε να ισχύσει από φέτος, το πάγωσε, μετά τις αμφιβολίες αρκετών οδηγών για το πόσο ασφαλές είναι. Η Ομοσπονδία επικοινώνησε με τους 22 οδηγούς στις 10 Ιανουαρίου, δίνοντάς τους το δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους μέχρι και τις αρχές Φεβρουαρίου.

Από τους 22 απάντησαν οι 16, με τους 5 να είναι θετικοί, 4 ουδέτεροι και τους υπόλοιπους 7 να έχουν αρνητική άποψη. Αυτό σημαίνει ότι το Halo μπορεί να μην εφαρμοστεί, ούτε και το 2018. Είναι σαφές ότι ένα μονοθέσιο μπορεί να γίνει πιο ασφαλές, τουλάχιστον όσον αφορά στο κεφάλι του οδηγού, αλλά το συγκεκριμένο επηρεάζοντας την ορατότητά του, μπορεί να εγείρει άλλες συζητήσεις. Οι δοκιμές που έγιναν σε βρόχινες συνθήκες προβλημάτισαν εξαιρετικά, αφού οι οδηγοί παραπονέθηκαν έντονα για το περιορισμένο οπτικό πεδίο.

Σίγουρα, η ασφάλεια είναι ο νούμερο ένα παράγοντας για τα μονοθέσια. Αυτά όμως, ήδη έχουν βελτιωθεί εντυπωσιακά, αφού από το 1994 και μετά έχει χαθεί μόνο ένας πιλότος και αυτό δεν ενέπλεξε καθόλου το κομμάτι του μονοθεσίου. Το τί μέλλει γενέσθαι δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε, όμως είναι σίγουρο πως θέλουμε οι πιλότοι να είναι απόλυτα ασφαλείς, χωρίς παράλληλα αυτό να επηρεάζει το θέαμα.