Μπορεί να πέρασαν 20 ολόκληρα χρόνια από τότε η πρώτη Boxster έκανε την πρώτη εμφάνιση, όμως η Porsche συνεχίζει ασταμάτητα να εξελίσσει τα μοντέλα της. Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε τις νέες 718 Boxster και 718 Boxster S. Ρίχνοντας την πρώτη μάτια στο αμάξωμα κάποιος αμέσως ξεχωρίζει τη κλασσική γραμμή της Porsche στο εμπρός μέρος με το σήμα της γερμανικής μάρκας και τα μεγάλα Bi – Xenon οβάλ φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας. Στο πίσω μέρος το λογότυπο της Porsche με τα 3D LED φωτιστικά σώματα και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο δίνουν το στίγμα της νέα 718. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 19”, ή προαιρετικά με αυτές των 20”.

porsche 718 boxster 3Η ιστορία λένε πως επαναλαμβάνεται και αυτό φαίνεται να ισχύει και στην Porsche 718 Boxster, αφού το σασί ακολουθεί τη γραμμή του πρώτου μοντέλου, φυσικά με όλες τις απαραίτητες βελτιώσεις. Η νέα 718 έχει βελτιωμένες επιδόσεις, μπαίνει καλύτερα στις στροφές χάρη στο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, ενώ οι αναρτήσεις είναι 10 χιλιοστά πιο χαμηλές στην 718 Boxster και κατά 20 χιλιοστά στη Boxster 718 S. Οι επιλογές οδήγησης είναι τρεις Normal, Sport και Sport Plus, με τον οδηγό να έχει και μια τέταρτη επιλογή ρυθμίζοντας τις λειτουργίες οδήγησης όπως επιθυμεί ο ίδιος.

Αυτό όμως που εμφανίζεται καιρό, αλλά δεν ήθελε να το πιστέψει κάνεις είναι η εφαρμογή των νέων τετρακύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 38,7 κιλά. Η 718 Boxster S τροφοδοτείται από το κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 350 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 48,9 κιλά.  Το 0 – 100 για την 718 Boxster επιτυγχάνεται σε 4,7”, ενώ για την 718 Boxster S σε 4,2”, με την τελική ταχύτητα να είναι 275 και 285 χλμ/ώρα αντίστοιχα.

porsche 718 boxster 2Και τα δύο μοντέλα συνδυάζονται είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με το αντίστοιχο αυτόματο PDK της γερμανικής μάρκας. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 6,9 λίτρα/100χλμ για τη 718 Boxster και 7,3 λίτρα/100χλμ για την 718 Boxster S, μειώνοντας την κατά 13%. Η εντελώς νέες ρυθμίσεις με τα ισχυρότερα φρένα προβλέπουν πάθος και σπορ οδηγική απόλαυση.

Τα νέα μοντέλα αναμένεται να βρεθούν στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές Μαΐου, με τη γερμανική αγορά να τις υποδέχεται πρώτες και τις τιμές να έχουν οριστεί στα 53.646€ για την 718 Boxster και στα 66.141€ για την 718 Boxster S. Κλείνοντας θα λέγαμε πως η γερμανική φίρμα πλέον μπαίνει σε μια νέα εποχή ρίχνοντας την τιμολογιακή πολιτική της, αφού οι δίλιτροι κινητήρες είναι σαφώς λιγότερο κοστοβόροι από τους τρίλιτρους και τετράλιτρους που χρησιμοποιούσε η Porsche για να εφοδιάσει τα μοντέλα. Το θέμα είναι αν και το κοινό πλέον θα ενθουσιάζεται με αυτούς τους νέους κινητήρες ή θα προτιμά κάτι πιο δυνατό και πιο καλό.