Για μια ακόμη χρονιά το εθνικό μας Rally, το Acropolis αποδείχτηκε ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες, αφού αρκετά πληρώματα με τα αυτοκίνητα τους δεν άντεξαν στις πολύ δύσκολες ελληνικές πίστες. Μεγάλος νικητής του φετινού Rally Acropolis ήταν ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes, ο οποίος άντεξε στις πιέσεις και τις δυσκολίες του αγώνα κερδίζοντας δίκαια.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ούγγρος Norbert Herczig, ενώ το βάθρο ολοκληρώθηκε από τον Πολωνό Hubert Ptaszek. Και οι τρεις οδηγοί της κορυφής οδηγούσαν Skoda Fabia R5, με τον Τσέχο κατασκευαστή να είναι κάτι παραπάνω από χαρούμενος. Φυσικά, η ικανοποίηση για τα αγωνιστικά της Skoda δε σταμάτησε εκεί, αφού τα 9 πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης οδηγούσαν Skoda Fabia R5.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen, ενώ την πρώτη πεντάδα του αγώνα έκλεισε ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης, ο οποίος απόλαυσε τον αγώνα με τη δική του Skoda Fabia R5, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ο νικητής του ελληνικού αγώνα. Καλύτερος Έλληνας οδηγός ήταν ο Θέμης Χαλκιάς, ο οποίος οδηγούσε και αυτός Skoda Fabia R5. Ο Χαλκιάς ήταν στην 11η θέση της γενικής κατάταξης, χάνοντας τη δεκάδα για 3”, όμως μετά τον τελικό τεχνικό έλεγχο ακυρώθηκε λόγω ότι από το αυτοκίνητο έλειπε μια βαλβίδα από το δοχείο καυσίμου.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με τη Skoda Fabia R5 τερμάτισε στην 7η θέση της γενικής κατάταξης ανεβάζοντας ψηλά την ελληνική σημαία. Στον ελληνικό αγώνα όπως αναφέραμε νικητής ήταν ο Σίμος Γαλαταριώτης, με το Skoda Fabia R5, ενώ μετά την ακύρωση του Θέμη Χαλκιά που ήταν δεύτερος, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς, με Mitsubishi Lancer EVO IX και Γιάννης Μπαντούνας, με Mitsubishi Lancer EVO V.

Το Rally Acropolis ολοκληρώθηκε για άλλη μια χρονιά με πολλά προβλήματα από πλευράς διοργάνωσης. Χαρακτηριστικό ήταν πως τα αποτελέσματα της υπέρ ειδικής του Μαρκοπούλου έπρεπε πρώτα να πάνε στους ανθρώπους που βρισκόντουσαν στη Λαμία και μετά να δοθούν στους αγωνιζόμενους και κατ επέκταση στους δημοσιογράφους που κάλυπταν τον αγώνα. Ελπίζουμε του χρόνου να μιλάμε για καλύτερη διοργάνωση, αφού με αυτά που γίνονται πολύ δύσκολα το Rally Acropolis θα βρεθεί και πάλι στο WRC.