Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου διοργανώθηκε από τον Αθλητικό Όμιλο Κρήτης το διήμερο 25 και 26 Σεπτεμβρίου με πεδίο δράσης τρεις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, οι οποίες επαναλήφθηκαν τρεις φορές. Συνδιοργανωτές ήταν η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, μέσω του Υφυπουργού Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, η Περιφέρεια Κρήτης-Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) και η ΔΟΠΑΦΜΑΗ Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου Ηρακλείου. Αμέριστοι συμπαραστάτες των οργανωτών ήταν η Ελληνική Αστυνομία, το τμήμα Τροχαίας, η Πυροσβεστική Υπηρεσία η ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α και το σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών του Ερυθρού Σταυρού.

Κερδίζοντας τις 8 από τις 9 ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι Πρωταθλητές Ασφάλτου τα τελευταία χρόνια, Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας αναδείχθηκαν νικητές του 43ου Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας του θεσμού οδήγησαν ταχύτατα το Ford Fiesta R5, πέτυχαν το 3/3 στο φετινό πρωτάθλημα Ασφάλτου και πλέον βαδίζουν ολοταχώς για ακόμη έναν τίτλο.

Αυτή είναι η 9η φορά που ο Κρητικός οδηγός κερδίζει τον αγώνα. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με Skoda Fabia R5, μπήκαν ορεξάτοι στο σκέλος της Κυριακής, ήταν ταχύτεροι στην πρώτη ειδική της ημέρας, ωστόσο δεν έγινε η αναμενόμενη κόντρα με τους θριαμβευτές καθώς είχαν “αναίμακτο” τετακέ με πολλά χιλιόμετρα που τους απομάκρυνε από τη μάχη της κορυφής.

Στην τελευταία μάλιστα ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του Fabia, παρ’ όλα αυτά κατάφεραν να τερματίσουν στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής που εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους το διήμερο. Δεν απειλήθηκαν, αλλά ούτε απείλησαν με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, με την τρίτη θέση στη γενική και την πρώτη στην κατηγορία C2 να είναι ένα αρκετά θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους.

Έκλεψαν τις εντυπώσεις για μια ακόμη φορά οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης που επικράτησαν στα δικίνητα, αλλά και στην κατηγορία C3. Θεαματικοί και αλάνθαστοι και στις 9 ειδικές διαδρομές, δεν άφησαν το πόδι από το γκάζι του Peugeot 306 S16, ακόμη και όταν η διαφορά από τους διώκτες τους ήταν μεγάλη. Οι Ιωάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης οδήγησαν στο όριο το Peugeot 106 S16 τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στα δικίνητα και στην πρώτη στη C5, ένα πλήρωμα που ακολουθεί όλο το θεσμό του Πρωταθλήματος Ασφάλτου φέτος. Πίσω τους τερμάτισαν οι Τίτος Τιτάκης-Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με Citroen DS3 R3T Max. Στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε Ράλλυ Κρήτης και στον τρίτο αγώνα της καριέρας του, τα κατάφεραν περίφημα ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην F2.

Στην 7η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Δημήτρης Καζάνας-Θοδωρής Μακράκης με Mitsubishi Lancer EVO IX. Το πλήρωμα ήταν ταχύτερο στην Ομάδα Ν, χωρίς όμως να συγκεντρώσει βαθμούς για το πρωτάθλημα, καθώς η κατηγορία δεν προσμέτρησε. Ένα σκασμένο ελαστικό το Σάββατο δεν επέτρεψε στους ταχύτατους Πατρινούς Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση να καταφέρουν κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση στα δικίνητα. Μάλιστα το πλήρωμα του Peugeot 106 S16 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην τελευταία Αγία Βαρβάρα, το οποίο ευτυχώς δεν του κόστισε τον τερματισμό.

Οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης-Γιάννης Συντιχάκης με Peugeot 106 S16 πρώτευσαν στη C4, αφήνοντας πιο πίσω τους Ανδρέα Περάκη-Κώστα Κουρουγκιαούρη που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα με το Peugeot 206 XS. Ο οδηγός με τις περισσότερες εκκινήσεις στον αγώνα είχε ένα τετακέ στην πρωινή διαδρομή της Κυριακής, κατάφερε ωστόσο να τερματίσει στο 35ο Ράλλυ Κρήτης της καριέρας του και να φτάσει πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία.

Ταχύτεροι στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6, ήταν οι Μαρίνος Μπενούκας-Δημήτρης Λαμπράκης με Peugeot 106 S16. Οι έτεροι αντίπαλοί τους Νίκος Τύρος-Γιώργος Πολυχρονόπουλος (Peugeot 106 S16) προτίμησαν να μην εκκινήσουν στο σκέλος της Κυριακής. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Μιχάλης Πουλάκης-Γιώργος Πουλάκης με Toyota Yaris.

Από τα 29 πληρώματα που εκκίνησαν στο 43ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης, τερμάτισαν τα 20. Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της Κυριακής συγκαταλέγονται αυτές των Μιχάλη Ζερβάκη-Γιάννη Λιοδάκη (Citroen Saxo VTS) στην πέμπτη ειδική διαδρομή από μηχανική βλάβη και των Γιάννη Καφετζάκη-Βαγγέλη Προβιδάκη (Peugeot 106 S16).

Το 43ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν ώστε να διοργανωθεί ο φετινός αγώνας. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον Υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη που από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στο πλευρό του Σωματείου. Το welcome buffet που διοργάνωσε την Παρασκευή μαζί με τη Διοίκηση του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, η παρουσία του στην εκκίνηση αλλά και στις απονομές του αγώνα δείχνουν ότι ο Υφυπουργός Αθλητισμού αγαπάει το Ράλλυ Κρήτης. Μάλιστα έδωσε και μια υπόσχεση στις Απονομές. Θα ξεκινήσει σύντομα τη διαδικασία ώστε ο αγώνας να γίνει διεθνής. Μακάρι.

Νικητές κατηγοριών

  • C1: Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας – Ford Fiesta R5
  • C2: Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής – Mitsubishi Lancer Evo VIII
  • C3: Δημήτρης Κτιστάκης-Μάνος Κτιστάκης – Peugeot 306 S16
  • C4: Σταύρος Ζεϊμπεκάκης-Γιάννης Συντιχάκης – Peugeot 106 S16
  • C5: Ιωάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης – Peugeot 106 S16
  • C6: Μαρίνος Μπενούκας-Δημήτρης Λαμπράκης – Peugeot 106 S16

Τα αποτελέσματα του 43ου Rally Κρήτης

rally kritis apotelesmata