Η Land Rover παρουσίασε το νέο Range Rover, το οποίο εντυπωσιάζει εμφανισιακά, αλλά αποκτά και περισσότερα συστήματα ασφαλείας. Το βρετανικό SUV αισίως μπαίνει στην 5η γένια και βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MLA-Flex, με το βάρος του αυτοκινήτου να μειώνεται αρκετά. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει με κοντό και με μακρύ μεταξόνιο, ενώ θα υπάρχει σε τετραθέσιο, 5θέσιο και 7θέσιο. Το μήκος είναι 5,05 μέτρα για το κοντό μεταξόνιο και 5,25 μέτρα για το μακρύ μεταξόνιο.

Η μάσκα με το διακριτικό σήμα της Land Rover, τα LED φωτιστικά σώματα, οι νευρώσεις στο καπό και η απουσία των προβολέων ομίχλης στον προφυλακτήρα δείχνουν μια εντυπωσιακή εμπρόσθια όψη. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το πλαίσιο που δημιουργείται με το Range Rover να είναι ολογράφως, ενώ το πλαίσιο στην κάτω πλευρά έχει διαφορετικό χρώμα δημιουργώντας αντίθεση. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους έως 23”.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες. Η μια είναι μεγέθους 13,7”, για τον πίνακα οργάνων και η δεύτερη αφής μεγέθους 13,1”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, υπάρχει και μια οθόνη μεγέθους 8” στο κεντρικό υποβραχιόνιο των πίσω καθισμάτων, καθώς και δύο ακόμα μεγέθους 11,4” στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η πολυτέλεια συνεχίζεται με τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Το ηχοσύστημα της Meridian Signature αποδίδει 1.600 Watt, με 35 ηχεία.

Μηχανικά ο ηλεκτρισμός έρχεται και στο Range Rover. Πιο συγκεκριμένα υπάρχει το ήπιο υβριδικό σύστημα με τον 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 400 ίππους και τη μέγιστη ροπή αν είναι 56 κιλά. Για όσους δεν αρκούνται σε αυτό υπάρχει ο V8 Twin-Turbo κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 440 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 76,4 κιλά.

Από πλευράς πετρελαίου υπάρχουν δύο εκδόσεις με τον κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ στην πρώτη περίπτωση να φτάνει τους 300 ίππους, ενώ στη δεύτερη ανεβαίνει στους 350 ίππους. Παράλληλα υπάρχουν και δύο Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη είναι με τον κινητήρα των 3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 440 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή φτάνει τους 510 ίππους, με τη μέγιστη αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα να είναι 80 χιλιόμετρα.

Στο νέο Range Rover η ανάρτηση συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης, ενώ υπάρχει το ενεργό Cruise Control και το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης. Επιπλέον, υπάρχουν και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι. Φυσικά, τα συστήματα ασφαλείας όπως ήταν αναμενόμενο είναι τα πιο σύγχρονα δημιουργώντας ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον.

Η εξωτερική εμφάνιση του Range Rover άλλαξε. Σίγουρα, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που δε λέγονται οικονομικά τουλάχιστον στην αγορά τους. Βέβαια, όποιος έχει σκοπό να το αποκτήσει θα το απολαύσει και με το παραπάνω, αφού οι Βρετανοί γνωρίζουν πολύ καλά πως να συνδυάσουν επιδόσεις ασφάλεια και πολυτέλεια. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε την τιμολογιακή πολιτική.