Το Skoda Karoq όταν το πρωτοείδαμε στην αγορά αυτοκινήτου ήταν το 2017. Τότε ήταν το δεύτερο SUV των Τσέχων. Από τότε τα τέσσερα χρόνια που πέρασαν έχουν έρθει αρκετά SUV από τη Skoda, με τους Τσέχους τώρα να προχωράνε στην ανανέωση του Compact SUV. Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει νέες τεχνολογίες και φυσικά τους αποδοτικούς κινητήρες TSI EVO.
Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,39 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,63 μέτρα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ δεν έχει αλλάξει, φτάνοντας τα 521 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.630 λίτρα. Μεγαλύτερη είναι χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με τα καθίσματα VarioFlex, φτάνοντας τα 588 λίτρα, ενώ στην αναδίπλωση μικραίνει ο χώρος, αφού είναι 1.605 λίτρα.
Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες πλέον η μάσκα είναι πιο φαρδιά και τα Full-LED Matrix φωτιστικά σώματα πιο λεπτά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα σχεδόν ξεκινούν από το φτερό και φτάνουν στο πορτμπαγκάζ. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17”, 18” και 19”. Παράλληλα ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd έχει βελτιωθεί κατά 9% φτάνοντας στο 0,30 κάτι που αλλάζει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό η κατασκευή έχει γίνει από βιώσιμα υλικά. Όσοι θέλουν μπορούν να επιλέξουν το Eco Pack, το οποίο περιλαμβάνει καθίσματα από Vegan και ανακυκλωμένα υλικά. Οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 8” ή 10,2” και μια αφής μεγέθους από 6,5” έως 9,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι. Τα καθίσματα από ύφασμα και δέρμα, το τιμόνι των δύο ακτινών με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας.
Μηχανικά το ανανεωμένο Karoq θα εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου. Η βασική έκδοση βενζίνης αποτελείται από το TSI EVO κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους. Η επόμενη έκδοση είναι με τον TSI EVO κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση του Karoq θα είναι με τον TSI EVO κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους.
Από πλευράς πετρελαίου η βασική έκδοση αποτελείται από τον TDI EVO κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Παράλληλα θα υπάρχει ο ίδιος κινητήρας των 2.000 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 150 ίππους. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο DSG των 7 σχέσεων εκτός του 3κύλινδρου κινητήρα των 1.000 κ.εκ., με τους 110 ίππους, ο οποίος θα προσφέρεται αποκλειστικά με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων.
Όπως ήταν αναμενόμενο βελτιωμένα είναι και τα συστήματα ασφαλείας. Εκεί προσφέρονται 9 αερόσακοι, Front Assist με Predictive Pedestrian Protection, City Emergency Brake, Travel Assist, Predictive Cruise Control, Adaptive Lane Assist, Traffic Sign Recognition και Crew Protect Assist.
Εκτός από τις γνωστές εκδόσεις εξοπλισμού το Karoq θα διαθέτει και την έκδοση Sportline, η οποία θα προσφέρεται αποκλειστικά με τον κινητήρα βενζίνης των 2.000 κ.εκ. και τους 190 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7τάχυτο DSG αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Οι ζάντες αλουμινίου Procyon μεγέθους 18”, οι μαύρες πινελιές εξωτερικά και εσωτερικά και τα φιμέ τζάμια του προσάπτουν μια άλλη χάρη. Παράλληλα υπάρχουν προαιρετικά και οι ζάντες αλουμινίου Sagitarius μεγέθους 19”.
Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το ανανεωμένο Skoda Karoq, το οποίο σίγουρα έγινε πιο όμορφο και πιο ελκυστικό. Φυσικά, ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος ακόμα και στις απλές εκδόσεις κάτι που σίγουρα θα ανεβάσει τις τιμές, αφού όπως βλέπουμε τον τελευταίο καιρό όλα έχουν πάρει την ανιούσα. Πάντως όπως φαίνεται η Skoda συνεχώς εξελίσσεται.